شناسهٔ خبر: 125153 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان تهران خبر داد:

آغاز طرح جهادی پاکسازی و نخاله برداری محور کمربندی دوم تهران

جلسه هم اندیشی و تعامل در خصوص مشکلات محور کمربندی دوم تهران معاون راهداری استان تهران از آغاز طرح جهادی پاکسازی و نخاله برداری محور کمربندی دوم تهران از روز شنبه هشتم بهمن ماه در راستای سامان دهی به این محور پرتردد در استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: عارف امرایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به همراه سید محمد ناظم رضویی شهردار منطقه ۲۰ تهران، محمد رضا زمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری، شهردار ناحیه ۷ منطقه ۲۰ و معاون عمرانی شهرداری منطقه ۲۰ در جلسه هم اندیشی و تعامل در خصوص مشکلات محور کمربندی دوم تهران حضور یافت.

معاون راهداری استان تهران با اشاره به نتایج این جلسه تصریح کرد، اهم این موضاعات شامل تشکیل گشت مشترک بین شهرداری منطقه ۲۰،اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران و اداره محیط زیست، جهت جلوگیری و برخورد با اشخاصی که اقدام به ریختن نخاله  در حاشیه این محور می کنند و همچنین آغاز طرح جهادی پاکسازی و نخاله برداری این محور از روز شنبه هفته آینده می باشد.

وی همچنین ادامه داد: در فاز های بعدی همزمان با این طرح موارد ایمنی و رفع نقاط حادثه خیر باقی مانده در این محور نیز در دستور کار قراردارد.

امرایی اظهار امیدواری کرد با راهبری مدیر کل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران و پیگیری ها معاونت راهداری استان، اقدامات مثبتی در این محور و سایر محور های استان تهران انجام می شود.

در ادامه محمدرضا زمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری نیز با اشاره به آغاز این طرح گفت : طرح پاکسازی محور کمربندی دوم تهران از روز شنبه هفته جاری آغاز گردیده و با توجه به نتایج این جلسه به جدیت و به صورت جهادی ادامه خواهد یافت.