شناسهٔ خبر: 125167 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران

گیلان- هادی رحمانی مدیر کل راه وشهرسازی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان با صدور بیانیه ای ، ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: یکی از عوامل قدرت ایران سپاه پاسداران است، سپاهی که برآمده از بطن مردم و حامل یک پیام ساده آسمانی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان) متن پیام هادی رحمانی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران بدین شرح است:

امروز یک بار دیگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان علیه نظام اسلامی نمایان شد. اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی ضدتروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است. مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش در کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد که در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده است».
امروز در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بیش از هر زمان دیگری آمریکا و غرب پی برده اند که هندسه قدرت در حال تغییر است، ایران به سلامتی در حال گذر از یک پیچ تاریخی است و غرب خود را در دره مرگبار مکتب شیطانی اش گرفتار می بیند، یکی از عوامل قدرت ایران سپاه پاسداران است، سپاهی که برآمده از بطن مردم و حامل یک پیام ساده آسمانی می باشد. إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم.
سپاه در حالی توانست نقش بی بدیلی در عبور دادن ایران از بحران اخیر ایفا کند که آمریکا حتی رئیس جمهور آینده ایران را تعیین کرده بود. تا جایی از وقوع این تغییر مطمئن بودند که رئیس جمهور جوانِ خیره سرِ فرانسه با یک زن اغتشاشگر عکس یادگاری گرفت. اما، اقتدار بی بدیل سپاه باعث شده است که امروز، سعی کنند نام آن را لکه دار کنند.
آن کسانی که تروریست داعش را خلق کردند حال می خواهند، سپاه نابود کننده داعش را تروریست خطاب کنند، اما کور خوانده اند. دست شیطان، برای تمام ملت های آزاده جهان رو شده است، تروریست خواندن سپاه پاسداران که خطر تروریست را از منطقه و جهان دور کرده است، دروغ بزرگی است که برخلاف سایر دروغ ها، دیگر قابل باور نیست.
مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان با محکوم کردن این اقدام ساده لوحانه سیاسی به اتحادیه اروپا توصیه کرد: برای خود و ملتشان احترام قائل باشند و از پیروی کورکورانه از آمریکا به عنوان نماد تروریست، پرهیز کنند، ایران بزرگ، این روز را نیز خواهد گذراند و رسوایی آن بر صورت تمام دولت مردان اروپا خواهد ماند.