به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در این مدت ۶ هزار و ۲۰۲ تماس مردمی با اپراتور استانی برقرار شده است که ۸ درصد تماس های اپراتور کشور را به خود اختصاص داده است.
محمد مشتری، میانگین پاسخگویی به تماس های مردمی از طریق اپراتور را ۹۲ ثانیه ذکر کرد و افزود: بیشترین تماس ها با سامانه گویای ۱۴۱ در این مدت مربوط به اطلاع از آخرین وضعیت جاده ها به خصوص گردنه ها، خاموشی چراغ روشنایی در جاده، خرابی آسفالت، وجود چاله، کمبود روشنایی، وجود لاشه حیوان در محور، عدم پرداخت کرایه و اخذ کرایه اضافه بوده است.
وی اظهارکرد: کاربران جاده ای می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های این اداره کل از آخرین وضعیت ترافیکی راهها، شرایط جوی، راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، مشکلات راه ها و ... مطلع شوند همچنین شکایت خود از رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران را ثبت کنند.