شناسهٔ خبر: 125262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

شرکت های حمل و نقل سرمایه های ملی هستند

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان حساسیت بخش حمل و نقل گفت: شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر جزو سرمایه های ملی محسوب می شوند و وظیفه مندی ما حمایت از آنان برای خدمات دهی مطلوب به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان) عادل مصدقی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه معاون حمل و نقل اداره کل افزود: حساسیت حمل و نقل و شرکت ها به دلیل سرمایه گذاری مالی و جانی در این بخش به حدی است که علاوه بر نامگذاری روز 26 آذر در تقویم سراسری با این عنوان؛ اهمیت تعامل منطقی با حفظ احترام و جایگاه سازمانی و رسیدگی به درخواست های مردمی را دوچندان می کند.

به گفته وی، وجود پایانه مرزی اینچه برون و اهمیت حمل و نقل کالا و ترانزیت بین المللی و حفظ امنیت مرزی، کاهش تلفات جاده ای با آگاه سازی و حساسیت بخشی فراسازمانی بویژه در بخش عابرین پیاده و موتورسواران و توجه به سفرهای مردم در فصول مختلف سال بویژه در سفرهای نوروزی پیش رو مواردی است که نیازمند برنامه ریزی هایی با کارآمدی بهتر و بیشتر از طریق هماهنگی و تعامل با صنوف است.

در ادامه، هریک از معاونین و روسای ستادی و شهرستانی حاضر در این آیین با بیان سخنانی از زحمات ایوب میرشاهی معاون پیشین قدردانی و آرزوی موفقیت برای محسن عامریون معاون جدید حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشتند.

پس از آن، مصدقی مدیرکل ابلاغ سرپرستی محسن عامریون را، اعطا و با لوح سپاس از زحمات ایوب میرشاهی قدردانی کرد.