شناسهٔ خبر: 125315 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان پزشکی قانونی شهر قدس

ساختمان نظام پزشکی شهر قدس مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان پزشکی قانونی شهر قدس همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساختمان پزشکی قانونی شهر قدس در محل فاز دوم آرامستان بهشت فاطمه (س) این شهر در زیربنایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با محوطه ای بالغ بر ۶۰۰ متر مربع به همت همکاران معاونت مهندسی و ساخت این اداره کل در چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی شروع خواهد شد.

وی اعتبار مصوب این پروژه را در سال ۱۴۰۱ دومیلیارد و هفتصد میلیون تومان و تخصیص را دومیلیارد تومان اعلام نموده و تصریح کرد: اعتبار نهایی جهت تکمیل ساختمان پزشکی قانونی شهر قدس قریب به دو میلیارد تومان است که امیدواریم با تخصیص صحیح اعتبارات استانی توسط مراجع ذیربط بتوانیم خدمت رسان خوبی به مردم شریف شهر قدس باشیم.

محبت خواه در پایان از تجمیع پروژه های شروع عملیات اجرایی و افتتاح توسط سازمانها و ادارات کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان تهران طی یک روز و اطلاع رسانی به مردم و رسانه ها خبر داد.