شناسهٔ خبر: 125336 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خراسان رضوی:

مسیر خدمت به مردم با جدیت طی می‌شود

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي استاندار خراسان رضوی گفت: مردم بدانند که مسیر خدمت به آنها با ایمان و اراده همراه با برنامه ریزی و با سرعت در حال طی شدن است و در مواجهه با مسائل سعی ما برطرف کردن مشکلات است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه و در ادامه بازدید از چند طرح عمرانی در شهر مشهد و در جمع نمازگزاران مسجد ابوالفضلی اسماعیل آباد افزود: اگر کاری به نتیجه نرسیده است و مشکلی وجود دارد به دلیل عدم توجه مسوولان به آن  نیست بلکه برای حل آن نیاز به ایجاد شرایطی دارد و مسوولان در حال تلاش برای کم کردن مشکلات هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: منطقه اسماعیل آباد که از نقاط کم برخوردار شهر مشهد است که در گذشته وضعیت نامناسبی داشت و با تلاش مسوولان وقت و با همکاری شهرداری منطقه کارهای عمرانی  بسیاری برای آن آغاز شده است و امروز نیز شاهد افتتاح پل شهید اشکذری در این منطقه بودیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد:احداث پارک خطی این منطقه نیز با توجه به نیاز شهروندان در دستور کار بود و امروز آغاز عملیات اجرایی آن به صورت رسمی اعلام شد.

لازم بذکر است در این بازدید عباس یوسف زاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و هیات همراه حضور و به سوالات مردم پاسخ داد.