شناسهٔ خبر: 125342 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

۳ ورزشگاه احداث شده توسط سازمان مجری در نیمه اول سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری می‌شود

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و تحویل سه ورزشگاه بناب، بروجرد و خرم‌آباد در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام تصویب گزارش حسابرسی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۰ سازمان مجری با حضور وزیر راه و شهرسازی در هفته گذشته در بیان بخشی از برنامه‌های آن سازمان در ماه‌های آتی گفت: سازمان مجری در دولت سیزدهم تلاش کرد تا بخشی از مصوبات سفر رییس‌جمهور را در خصوص پروژه‌های خود که با تامین منابع همراه بود تکمیل کند و تحویل بهره‌بردار بدهد. تسریع در تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تختی خمین بخشی از مصوبات سفر رییس جمهور بود که در اقدامی جهادی در تلاش هستیم تا این پروژه را در ماه‌های آتی تکمیل و تحویل بدهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی از دیگر برنامه ‌های در دست اقدام سازمان مجری را تکمیل ۳ ورزشگاه در ماه‌های پیشرو عنوان کرد و افزود: تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در استان لرستان نیز از جمله مصوبات سفر رییس جمهور بوده است که در برنامه است تا در اویل سال ۱۴۰۲ این پروژه تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود.

نبیان پیگیری برای تکمیل مجموعه ورزشی بروجرد در استان لرستان را با ۵ هزار نفر ظرفیت از دیگر فعالیت‌های در دست تکمیل سازمان برشمرد. به گفته وی، این ورزشگاه نیز در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل خواهد شد.  

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی توضیح داد: ورزشگاه بناب ۱۵ هزار در آذربایجان شرقی مراحل انتهایی را طی می کند و در نیمه اول ۱۴۰۲ این پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل و تحویل خواهد شد.

نبیان تصریح کرد: از جمله دلایلی که در نیمه نخست سال آتی پروژه‌های سازمان مجری تحویل بهره‌بردار می‌شوند نیاز به اقلیم مطلوب است و به همین دلیل برنامه‌ریزی شده تا این مجموعه‌های ورزشی و درمانی در زمان مناسب و در شرایط اقلیمی مطلوب افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد.