شناسهٔ خبر: 125345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشریح برنامه های اجرائی راه و شهرسازی مازندران در دهه مبارک فجر

محدثه یوسفی دبیر شورای فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی مازندران برنامه های اجرایی این داره کل را در ایام الله دهه مبارک فجر تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، محدثه یوسفی دبیر شورای فرهنگی این اداره کل گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی این اداره کل برنامه هایی را به منظور تجدید میثاق و بیعت مجدد با آرمانهای انقلاب اسلامی در دستور کار خود دارد. 

وی در ادامه به برنامه های اجرایی این اداره کل در گرامیداشت انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره و اظهار داشت: فضا سازی و آذین بندی محیط اداری، انتشار گوشه ای از عملکرد این اداره کل در نشریات استانی و کشوری، برگزاری مسابقه فرهنگی، ورزشی بین کارکنان، حضور مسئولین در برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیوئی، برگزارش جشن دهه فجر و حضور پر شور همکاران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بخشی از برنامه های این اداره کل در این ایام فرخنده است. 

یوسفی خاطر نشان ساخت: علاوه بر برنامه های فرهنگی یاد شده این داره کل همچون سنوات گذشته افتتاح ۲۱ پروژه عمرانی در سطح محورهای مواصلاتی و بهره برداری از ۸۱۲ واحد مسکن را در دستور کار خود دارد.