شناسهٔ خبر: 125393 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر اعلام کرد؛

آسفالته شدن ۸۵ کیلومتر از راه‌های شهرستان اهر

رییس راهداری اهر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر گفت: در ۱۰ماه سال جاری، ۸۵ کیلومتر از راه های شهرستان آسفالت شده که شامل روکش آسفالت ۴۵ کیلومتر از راه های اصلی و آسفالت ریزی ۴۰ کیلومتر از راه های روستایی است.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ قاسم قمری رییس راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان اهر با بیان اینکه ساخت راه های روستایی همزمان با راه های اصلی و فرعی در دستور کار این اداره است، افزود: امسال ۳۰۰ میلیارد تومان برای این ۸۵ کیلومتر هزینه شده است.

وی از لکه گیری راه های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان اهر با دو هزار تن آسفالت خبر داد و گفت: به منظور تسهیل تردد روستاییان زحمتکش،   ۱۱۰ کیلومتر از راه های روستایی شن ریزی شده و هم اکنون ۲۸ کیلومتر از راه های روستایی در حال ساخت است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر با اشاره به این که این شهرستان؛ جمهوری آذربایجان، استان اردبیل و شهرستان های هوراند، کلیبر و خداآفرین را به مرکز آذربایجان شرقی وصل می کند تصریح کرد: باز نگهداشتن محورهای مواصلاتی شهرستان اهر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امسال برای تسهیل این امر، راهدارخانه سامبران با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل شد.

قمری ساماندهی نقاط حادثه خیز و تسهیل تردد در ورودی شهر اهر از سمت تبریز را گامی مهم برای بهره مندی مردم ومسافران از ایمنی تردد دانست و افزود: به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر، زیرگذر یک دهنه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در ورودی این شهر ایجاد شده و آماده بهره برداری است