شناسهٔ خبر: 125396 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود خبر داد؛

اجرای ۷۵ میلیارد تومان عملیات راه سازی و آسفالت در جاده‌های هشترود

رییس راهداری هشترود رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود از اجرای ۳۷ کیلومتر عملیات راه سازی و آسفالت در جاده های هشترود به ارزش ۷۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ وحید آخوندزاده رییس راهداری وحمل ونقل جاده ای هشترود گفت: طرح ها شامل روکش آسفالت مسیر هشترود - مراغه به طول ۱۷ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی راه های روستایی عرقطو، دربند، بزوجیق و طمطراب و دلوحسن به طول ۲۰ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است.

وی عملیات بهسازی راه های روستایی کهل بلاغی و گویجه قملاقی و چپینی با تراشه های آسفالت جمعا به طول ۹ کیلومتر را ازدیگر طرح های اجرا شده در شهرستان برشمرد و گفت: تکمیل و اتمام چهار دستگاه پل روستایی سیل زده  شهرستان هم به طول دهانه ۳۳ متری از ابتدای سال انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود، آشکارسازی راه ها برای رانندگی ایمن را از اولویت های این اداره برشمرد و افزود: ۱۱۰ کیلومتر از راه های ارتباطی شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خط کشی شده و جاده هایی که به خط کشی نیاز دارند شناسایی شده و در فصل کاری آینده خط کشی خواهد شد.

آخوندزاده شانه سازی و تنظیم شیب شیروانی  هشترود-مراغه به طول ۱۱ کیلومتر، لکه گیری با آسفالت سرد به مقدار یک هزار و ۵۰۰ تن و آسفالت گرم به مقدار ۴۵۰ تن در راه های اصلی، فرعی و روستایی و عملیات اسکرابسیل(روکش حفاظتی) هشترود-کارگاه سهراب-میانه-قره چمن به طول ۳۵ کیلومتر را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود اعلام کرد.