شناسهٔ خبر: 125414 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل اعلام کرد؛

صدور ۱۱۹ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل

جابجایی بیش از 15  میلیون و 473  هزارتن کالا از هرمزگان به سایر نقاط کشور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت:در ۱۰ ماهه گذشته ۱۱۹ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،بهرام خیاوی در بازدید از شرکت های حمل ونقل این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱ میلیون و ۷۲۶ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل به مقاصد مختلف جابجا شده گفت:۳۴ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم،رانندگان و صاحبان کالا هستند.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشته حدود ۷۴۰ هزار نفر مسافرنیز از شهرستان اردبیل توسط ۲۱ شرکت مسافربری جابجا شده اند تصریح کرد:این تعداد جابجایی مسافر در قالب ۱۲۵ هزار سفر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و تصریح کرد:با حضور ۴۲۰ مورد گشت حریم راهداری در محورها تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۴۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، ۲۵ مورد قلع وقمع وتخریب ساخت وساز غیر مجازبا اخذ دستورات قضایی انجام، ۱۵۵ مورد توقف کارواخطار به متخلفان در حوزه ساخت وساز غیرمجاز ودرختکاری ابلاغ شده است.

خیاوی اظهار کرد:در این مدت از ۲۸ مورد حفاری غیرمجاز جلوگیری شده وهمچنین  بیش از ۱۰۰ مورد تابلو های تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی ،قلع و قمع و از سطح جاده ها جمع آوری شده است.

وی از رفع افتادگی ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از شانه راه  توسط راهداران در ۱۰ ماهه گذشته خبرداد و خاطر نشان شد:در مدت یاد شده راهداران ۱۹ عدد از رمپ های ورودی و خروجی را ایمن سازی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل رنگ آمیزی ۱۰۰ عدداز پایه تابلو و علائم ، تهیه و نصب  ۲ عدد چراغ های چشمک زن ، ایجاد روشنایی نقطه ای در ۱ محل، شستشوی ۴۷ هزار و۶۰۰ عددازعلائم به صورت مستمر و تعمیر هزار و۱۰۰ شاخه ازگاردریل های آسیب دیده را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱۰ ماهه گذشته برشمرد.

خیاوی افزود:در مدت یاد شده راهداران ۵۹ عدد از راههای دسترسی غیر مجاز را انسداد کرده اند.