شناسهٔ خبر: 125463 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهداری جنوب کرمان انجام داد ؛

محکوم کردن اقدام پارلمان اتحادیه اروپا علیه سپاه

راهداری جنوب و سپاه راهداری جنوب کرمان پارلمان اتحادیه اروپا را در پی تروریستی اعلام کردن سپاه محکوم کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان به همراه معاونین خود در پی اعتراض به اقدام ظالمانه و در پی تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران توسط پارلمان اتحادیه اروپا  به دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت رفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر این اقدام ناعادلانه را محکوم کرد و گفت: عزت ، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی های سبزپوشان سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح است که قطعا همه مسئولین و مردم فهیم ما قدردان این تلاشهای دلسوزانه و خالصانه خواهند بود.
مجتبی محمودی از همکاری سپاه با این مجموعه تشکر کرد و افزود: مجموعه راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان از کارکنان این مجموعه گرفته تا شرکت های حمل و نقل و رانندگان و راهداران جان بر کف جاده ها این قدام را محکوم و تمام قد پای آرمان های این نظام و انقلاب ایستاده اند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت هم در این دیدار از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب تشکر کرد و افزود: ماحصل این تلاش ها عمکلرد قابل قبول این مجموعه است و ادامه داد تعامل و همکاری خوب این مجموعه با سپاه نشان از همدلی ، همراهی و هم راستا بودن با نظام و انقلاب است . 
محسن نسب امیری تروریستی اعلام شدن سپاه توسط پارلمان اتحادیه اروپا را ناعادلانه دانست و افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ای تعلل نخواهند کرد.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از متن توده‌های مردم و میراث پایان ناپذیرامام‌خمینی(ره) است و هر گونه تصمیم غلط در مورد آن، مواجهه با ملت ایران تلقی شده وملت ایران نیز ثابت کردند فرزندان خود را در هیچ صحنه ای تنها نخواهند گذاشت.