شناسهٔ خبر: 125471 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش و پیگیری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و نمایندگان بروجرد و اشترینان انجام شد؛

جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های راهداری در شهرستان بروجرد

مدیرکل راهداری لرستان مدیر کل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان به منظور جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های راهداری در شهرستان بروجرد با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، روز دوشنبه سوم بهمن ماه، مرتضی شیروانی در راستای جذب و تقویت اعتبارات عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه  فاطمه مقصودی و عباس گودرزی نمایندگان شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس، با حضور در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با امانی معاون وزیر و ریس سازمان و اکبری معاون راهداری سازمان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان در این خصوص اظهار داشت: نمایندگان شهرستان بروجرد و اشترینان، خواستار انجام روکش آسفالت محور بروجرد- اراک و بروجرد - اشترینان، ایمن سازی محور ها با نصب نیوجرسی، نصب برج نوری، احداث زیرگذرهای میدان دام و پادگان مهندسی شدند.

وی ادامه داد: در بحث احداث زیرگذر میدان دام ۳/۵ میلیارد اعتبار اختصاص داده شده ، همچنین زیرگذر پادگان مهندسی قول مساعد داده شد که انجام شود. در خصوص روکش آسفالت محور های بروجرد و اراک و بروجرد به اشترینان قرارداد منعقد شده که در صورت مساعد شدن شرایط جوی نسبت به اجرای آن ها اقدام می شود.در خصوص محور روستایی اسدخانی به طول ۱۷ کیلومتر ، برای تامین اعتبار و قیر آن سازمان موافقت خود را اعلام کرده است.

گفتنی است پیگیری های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان به همراه نمایندگان سایر شهرستان های استان با مسئولین وزارتخانه ادامه دارد و در هفته‌های آتی نسبت به پیگیری مصوبات و اعتبارات لازم جهت پرداخت مطالبات پیمانکاران به طور جدی اقدام خواهد شد.