شناسهٔ خبر: 125472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۰کیلومتر دیوار ضامن در مسیر خرم آباد پلدختر احداث می شود

محور خرم آباد پلدختر با پیگیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده لرستان و نماینده مردم پلدختر ، ۱۰کیلومتر دیوار ضامن در مسیر خرم آباد پلدختر احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، در ادامه پیگیری های شیروانی برای جذب اعتبارات ملی به همراه کاظمی نماینده مردم پلدختر با امانی معاون وزیر و ریاست سازمان، معاونین سازمان و مدیرکل راه های روستایی سازمان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: در این دیدار  مقرر شد ۱۰ کیلومتر از مسیر خرم آباد به پلدختر و در نقاط مجاور رودخانه دیوار ضامن احداث شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد روشنایی ۱۰ کیلومتر از ورودی شهرستان پلدختر نیز تکمیل شود.

شیروانی بیان کرد: همچنین نسبت به روکش آسفالت راه های روستایی صحبت هایی مطرح شد و مقرر شد نسبت به این موضوع نیز اقدامات لازم انجام شود.

وی بیان داشت : تخصیص اعتبار ، جهت اجاره ماشین آلات برای محور خرم آباد به پلدختر که درجریان سیل ۹۸ آسیب دیده است، قول مساعد داده شد.

گفتنی است پیگیری های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان به همراه نمایندگان سایر شهرستان های استان با مسئولین وزارت خانه ادامه دارد و در هفته‌های آتی نسبت به پیگیری مصوبات و اعتبارات لازم جهت پرداخت مطالبات پیمانکاران به طور جد اقدام خواهد شد.