شناسهٔ خبر: 125492 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلیبر اعلام کرد؛

تسطیح و رگلاژ راه خاکی و شنی ۷۰ روستای کلیبر در سال ۱۴۰۱

رییس کلیبر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلیبر گفت: از ابتدای امسال، ۲۸۰ کیلومتر از راه های خاکی و شنی ۷۰ روستای این شهرستان تسطیح و رگلاژ شده تا مردم بتوانند از راه باکیفیت بهره مند شوند.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ یاشار محمدخانی رییس راهداری وحمل ونقل جاده ای کلیبر گفت : احداث گردنه الم آغاجی هم که یک و هشت دهم کیلومتر از آن به صورت امانی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مسیرگشایی شده بود، با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد تومانی از طریق پیمانکار در حال انجام است.

وی از خط کشی محورهای شهرستان به طول تقریبی ۷۰ کیلومتر در سال جاری خبر داد و گفت: خط کشی منطقه گردشگری مئشه پاره به طول ۲۰ کیلومتر (قلعه درسی-مکیدی-آینالو) یکی از طرح هایی است که به دلیل گردشگر پذیر بودن منطقه، اهمیت بالایی داشته و در توسعه گردشگری شهرستان تاثیرگذار بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلیبر با اشاره به اتمام آسفالت ریزی راه چندین روستا و راه های اصلی شهرستان گفت: آسفالت راه روستای قوش قیه سی- گازلو، اوزون قیه و قره باغلو به طول هفت کیلومتر، آسفالت راه روستاهای ملالو، علی آباد و سهریق به طول چهارکیلومتر و روکش آسفالت محور کلیبر- اسکانلو به طول ۱۷ کیلومتر از جمله این طرح هاست که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.