شناسهٔ خبر: 125533 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای پاسخ به مطالبات مردمی انجام شد؛

ملاقات حضوری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با شهروندان

ملاقات مردمی ملاقات حضوری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام با تعدادی از مراجعه کنندگان و هم استانی ها،در راستای راهبردهای دولت مردمی برگزار و به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)؛ سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: جلسه ملاقات مردمی و عمومی  به منظور پاسخگویی به نیاز مردم و رعایت حقوق و حفظ کرامت مراجعین و جلب اعتماد و رضایت مراجعه کنندگان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این ملاقاتها مدیرکل پس از شنیدن صحبت های مردم بصورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و اجابت درخواست های ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر کردند.

چشمه خاور تصریح کرد: به منظور توسعه و ارتباطات درون و برون سازمانی و پاسخگویی بدون واسطه به مردم و مراجعه کنندگان در دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای، دیدارهای هفتگی مدیرکل برای شناخت و بررسی دقیق تر و رسیدگی به آنها برگزار می شود.

لازم به ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل به صورت هفتگی برگزار می شود و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام و یا با شماره تلفن ۳۳۳۳۸۴۰۰ درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.