شناسهٔ خبر: 125547 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تقدیر از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز

نماز در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شایسته تقدیر شد و از سوی رئیس ستاد اقامه نماز کشور لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، صبح امروز با حضور رئیس جمهور کشور، رئیس ستاد اقامه نماز و تنی چند از وزرای کشوری و لشگری در محل وزارت کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای به دلیل احداث و بهره برداری از ۲۵ باب نمازخانه بین راهی در راه‌های مواصلاتی کم‌برخوردار در سال ۱۴۰۰ در این اجلاس مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن پیام تقدیر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور آمده است:توفیق خدمتگزاری به نماز، نور چشم پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم بالاترین هدیه الهی است. پاداشی که شما با حساسیت پشتیبانی از اقامه نماز، ذخیره می‌کنید بزرگترین پس‌انداز و حمایت و لطفی که در سایه نماز دریافت می کنید بهترین بیمه هاست.

بر اساس این گزارش در ادامه پیام تقدیر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی ذکر شده است: هیئت ارزیابی ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را در سال ۱۴۰۰ به دلیل احداث و بهره‌برداری از ۲۵ باب نمازخانه بین راهی در راه های مواصلاتی کم برخوردار کشور شایسته تقدیر می داند. اینجانب از همه مسئولان و دست‌اندرکاران امر اقامه نماز در آن دستگاه تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم تلاش های به عمل آمده مرضی رضای خداوند متعال قرار گرفته باشد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شایان ذکر است اجلاس سراسری نماز همه ساله در راستای تحقق اهدافی همچون حساس کردن مدیران و عموم مردم در رفع کمبودها و موانع اقامه نماز در جامعه، تلاش در جهت فعال نمودن ظرفیت‌های بالقوه جامعه در زمینه اقامه نماز، تحقق پیام ها و انتظارات مقام معظم رهبری، جلب همکاری و مشارکت نهادهای مردمی و دستگاه ها در برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ نماز، معرفی تجربیات و ایده های موفق در ترویج نماز و همچنین ارائه نتیجه ارزیابی سالیانه دستگاه ها در زمینه اقامه نماز و تقدیر از فعالان نماز و تذکر به غیر فعالان برگزار می شود.