شناسهٔ خبر: 125616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد؛

لزوم تشکیل کمیته پدافند غیرعامل در تمام دستگاه‌های اجرایی/ هماهنگی برای افتتاح منسجم در دهه فجر

شورای هماهنگی در آستانه چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی مدیران دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان تهران طی نشستی گرد هم آمدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)،علی مغازه ای دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تهران گفت: در این گردهمآیی ساختار و شرح وظایف هرکدام از دستگاهها در حوزه پدافند غیرعامل تشریح شد و ضمن تاکید بر مشترک سازی مفهوم پدافند غیرعامل در دستگاههای حاضر در جلسه مقرر گردید کمیته پدافند غیرعامل در تمامی دستگاهها تشکیل شود تا نه تنها به عنوان پیوست و متمم در برخی امور بلکه به عنوان شالوده و متن اصلی همراه تمام فعالیت ها و پروژه های وزارت راه و شهرسازی بوده و مدیران ملزم به اجرای مفاد قانونی پدافند شدند.

وی ادامه داد: در وقت دوم این جلسه برنامه های افتتاح و کلنگ زنی چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی مطرح، تشریح و تدقیق کردند و مدیران و نمایندگان دستگاههای زیرمجموعه وزارت متبوع به ارائه پروژه ها و برنامه های خود در دهه فجر امسال پرداختند.

مغازه ای تصریح کرد: تشکیل کمیته پدافند غیرعامل در دستگاههای اجرایی مطابق با اسناد بالادستی خصوصا مصوبه سال سال 94 کمیته دائمی پدافند غیرعامل ضروری بوده و باید به صورت مستمر گزارش اقدامات کمیته مذکور به معاونت حمل و نقل وزارت متبوع انجام شود.