شناسهٔ خبر: 125720 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به هم استانی ها بمناسبت دهه فجر

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در سالروز ورود تاریخی رهبر انقلاب اسلامی و آغاز اولین روز از دهه فجر با صدور پیامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم به ویژه شهروندان استان گلستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، متن پیام عادل مصدقی به شرح ذیل است:

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است و دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست.

کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، سالگرد یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه شهروندان سرافراز استان گلستان تبریک و تهنیت عرض می‎نمایم.

بدون شک در آستانه گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی می توانیم با بلند همتی در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی باشیم.