شناسهٔ خبر: 125738 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تشریح شد؛

اعلام برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

خدایار روان بد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی با برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به استقبال این جشن باشکوه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌خدایار روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تقارن آن با میلاد با سعادت امیرالمومنین (ع) اقدام به برنامه ریزی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در حوزه‌های مختلف در سراسر کشور کرده است.

روان‌بد افزود: این شرکت با آذین‌بندی و خلق جلوه‌های بصری در ستاد و ادارات تابعه به استقبال دهه فجر خواهد رفت و در این ایام با برگزاری مسابقه کتاب خوانی با عنوان " صعود چهل ساله"، عکاسی، خاطره نویسی و نقاشی و کاریکاتور با موضوع دهه فجر و نکوداشت مقام پدر و برگزاری مراسم جشن به مناسبت این ایام خجسته و تقارن آن سالروز میلاد با سعادت امام علی (ع) و مبعث نبی مکرم اسلام (ص) مبادرت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تولید و انتشار محتوا در راستای اطلاع رسانی توانمندی‌ و ظرفیت‌های شرکت با رویکرد " روایت پیشرفت" و نقش آفرینی در پروژه‌های قابل افتتاح وزارت راه و شهرسازی در این ایام، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل ( ره) و غبار روبی مزار شهدای انقلاب اسلامی، اهداء هدیه به همکاران با نام روح الله و متولدین روزهای خجسته 12 و 22 بهمن، ارسال پیامهای تبریک دهه فجر و ... شادی و نشاط این ایام را مضاعف خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در این ایام گفت: تشکیل و اعزام تیم فوتسال پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی به مسابقات و برگزاری مسابقات ورزشی برای بانوان و آقایان همکار در سراسر کشور در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله دیگراقدامات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک همچنین تعامل با رسانه ها و تنظیم برنامه‌های ارتباطات مردمی و امکان ملاقات و مذاکره با مسوولین شرکت نیز از جمله برنامه های دیگر پیش بینی شده در این دهه است.