شناسهٔ خبر: 125759 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل:

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران است

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگردپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگردپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالفجر  و لیالٍ عشر ...

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران و حرکتی اثرگذار در تاریخ ایران محسوب می‌شود. نهضت تاریخ‌سازی که معادلات را در ایران و جهان اسلام تغییر داد و نویدبخش رهایی ملتهای مسلمان و مستضعفین عالم شد.

بهمن ماه یادآور پیروزی انقلاب اسلامی و خاطرات مجاهدت های ملت ایران در سال ۵۷ است و دهه مبارک فجر سرآغاز دوباره طلوع اسلام ، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است، انقلابی مردمی که پرده‌های ظلم و جور حاکمان مستبد را کنار زده و درپگاه روشن ۲۲ بهمن مطلع غزل زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق‌طلب شد.

در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تمامی شهدای انقلاب و شهدای استمرار نظام ، این ایام فرخنده و غرور انگیز را به محضر رهبرمعظم انقلاب ، مردم شریف و همیشه درصحنه میهن عزیزمان و همکاران خدوم و پرتلاش خود در دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

امیدوارم که با وحدت و همدلی بیش از گذشته در تمامی عرصه ها و سازندگی در حوزه راه و شهرسازی رو به سوی افق های روشن حرکت نموده و بتوانیم گام های بزرگی در مسیر رشد و تعالی کشورعزیزمان ایران اسلامی برداریم. فرصت را مغتنم شمرده و از همکارانم دعوت می کنم که در این دوران حساس همراه مردم فهیم و هوشیار ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همانند روزهای انقلاب از این ودیعه الهی محافظت نمایند.

محبوب حیدری

مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل