شناسهٔ خبر: 125775 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

آغاز جشن‌های انقلاب با طنین انداز شدن بوق شناورها در هرمزگان

کشتی همزمان با سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران، بوق کشتی‌ها در بنادر تجاری و مسافری هرمزگان به صدا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با شعار «ایـران اسـتـوار، ۴۴ سـال افـتـخـار» ، نامگذاری شده است  بوق شناورهای تجاری و  مسافری در بنادر هرمزگان به صدا در آمد .

براساس این گزارش جامعه دریایی و بندری استان  متشکل از اصناف مختلف با برگزاری رژه موتوری و دریایی در بنادر و پهنه آبی استان یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای عظیم الشان را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در رژه موتوری منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با حضور در گلزار دو شهید گمنام آرمیده در این بندر با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شهدا  ادای احترام و با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت کردند.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان،‌بهره برداری از پروژه های عمرانی، دریایی، بندری و زیر ساختی و همچنین آغاز عملیات اجرایی چندین طرح  سرمایه‌گذاری از دیگر برنامه های اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان است که در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.