به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندیفر، ۱۲ بهمنماه همزمان با اولین روز از ایامالله دهه فجر با حضور در مرکز سامد استانداری البرز به صورت تلفنی پاسخگوی مسائل، مشکلات و پیشنهادهای شهروندان البرزی در حوزه راهداری و حمل و نقل جادهای شد و دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات مطروحه را صادر کرد.
سامانه ارتباطی(سامد) بهترین وسیله ارتباطی بیواسطه بین مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواستها، گزارشها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموستری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.
این سامانه با هدف تسهیل دسترسیهای مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راهاندازی شده است.
مردم میتوانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۱ شکایت یا درخواستهای خود را مطرح کنند، کارشناسان سامد با دریافت کد ملی و مشخصات فردی نسبت به ثبت درخواستها اقدام کرده و کد رهگیری برای متقاضیان ارائه میکنند، همچنین شهروندان میتوانند از طریق این کد رهگیری پاسخ درخواست خود را پیگیری و از نتیجه مطلع شوند.