شناسهٔ خبر: 125798 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با اولین روز از دهه فجر برگزار شد؛

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

ملاقات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در اولین روز از دهه فجر 1401 همزمان با اولین روز از دهه فجر، ملاقات ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با تعدادی از مراجعه کنندگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، مهرداد آهکی در این ملاقات ضمن بررسی مشکلات جمعی از مراجعه‌کنندگان، دستورات لازم برای حل آنان را صادر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این ملاقات ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر لزوم تکریم ارباب رجوع و نیز حل مشکلات آنان تاکید کرد.

مهرداد آهکی با اشاره به اینکه رسیدگی به نیازها و درخواستهای مردم از وظایف کارگزاران نظام مقدس اسلامی است، افزود: یکی از ثمرات ارزشمند و مهم پیروزی انقلاب اسلامی رسیدگی عادلانه به اقشار مختلف مردم است و این اداره‌کل مفتخر است در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ملاقات مردمی را برگزار می‌کند.

گفتنی است شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان و یا از طریق تماس با شماره ۳۷۱۰۸۷۱۲-۰۸۳، درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.