شناسهٔ خبر: 12580 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر می دهد؛

ورود نخستین مرحله از پیکر جان‌باختگان حادثه منا با ایرلاین سعودی/ انتقال پیکر جان باختگان استان‌های مختلف از تهران به مقاصد مربوطه

انتقال پیکر حجاج نخسین کاروان از پیکر جان باختگان حادثه منا بامداد امروز وارد تهران می شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نخستین کاروان از حجاج جان باخته ایرانی در سرزمین منا بامداد امشب وارد کشور می شوند.

در همین رابطه یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه به درخواست دولت عربستان پیکر حجاج جان باخته تمام کشورها در حادثه منا با شرکت هواپیمایی سعودی به مقاصد همان کشورها منتقل می‌شوند اظهار کرد: در مرحله نخست پیکر ۱۰۴ جان باخته ۲:۳۰ بامداد امروز وارد تهران می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی هما و ماهان برای اعزام انتقال حجاج جان باخته به کشورمان آمادگی کامل دارند افزود: اما بنا به اعلام دولت عربستان پیکر جان باختگان با شرکت هواپیمایی همین کشور یعنی ایرلاین سعودی به کشورهای بازگردانده می شوند.

این منبع آگاه ادامه داد: پیکر جان باختگان با یک فروند هواپیمای باری سعودی وارد کشور می شود ادامه داد: قرار است بخش دیگری از پیکر حجاج فردا شب وارد کشور شوند.

وی افزود: پیکر مطهر جان باختگان شهرستان‌های نزدیک به تهران توسط هلال احمر و از طریق زمینی و پیکر مربوط به سایر استان‌ها با هواپیما به مقاصد خود منتقل می شوند.

بر اساس این گزارش در حادثه منا که پنج شنبه دو هفته گذشته همزمان با عبد سعید قربان رخ داد ۴۶۵ نفر از زائران ایرانی جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها:

نظر شما