شناسهٔ خبر: 125812 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان تهران)، در پیام مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران چنین آمده است:

12بهمن ماه سال ۱۳۵۷ روز تحولی عظیم در تاریخ باشکوه سرزمین ایران است که با ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به میهن عزیزمان رقم خورد و باعث تولد  انقلاب شکوهمند اسلامی شد. بی شک انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ ترین افتخارات و دستاوردهای ملت ایران در طی دوره ها مختلف تاریخی است که در سایه بیداری، انسجام، همدلی، حق طلب، ستم ستیزی، اصلاح گری و آزادی‌خواهی آگاهانه آنان به وقوع پیوسته است.

اینجانب با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و آغاز چهل و چهارمین بهار پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و بویژه مردم شهید پرور و غیور استان تهران، تبریک عرض نموده و  از همکاران شاغل در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب به ویژه راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان های متعالی اسلام و انقلاب، اقتدار و عزت ایران سرافراز را همچون سال های گذشته به نمایش بگذارند. سلامتی، عزت و سربلندی همگان را از خداوند منان خواستارم.