شناسهٔ خبر: 125913 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه مبارک فجر:

پروژه های راهداری الیگودرز با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان افتتاح می شوند

پروژه های راهداری الیگودرز با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان افتتاح می شوند مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در دیدار با امام جمعه و نماینده الیگودرز گفت: پروژه های راهداری این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان افتتاح می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، صبح امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه در دومین روز از دهه مبارک فجر، جلسه ای با حضورحجت الاسلام سرلک امام جمعه، خدابخشی نماینده مردم در مجلس ، خسروی فرماندار،  مرتضی شیروانی مدیرکل،  امیری معاون راهداری،  ملکی صادقی معاون فنی و روستایی و عباسی رئیس اداره راهداری شهرستان الیگودرز در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این جلسه  مرتضی شیروانی ضمن تبریک دهه فجر و سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: مجموعه راهداری در طول سال از همان ابتدا سال و تعطیلات عید فعالیت خود را آغاز می‌کند و در ادامه خدمت‌رسانی به راهیان نور، تعطیلات تابستان، خدمت‌رسانی به زائران اربعین، طرح راهداری زمستانی و در کل در طول سال مشغول خدمت رسانی به مردم می باشند.

وی به پروژه های راهداری در شهرستان الیگودرز اشاره کرد و افزود: در اکثر نقاط این شهرستان ازجمله منطقه بزنوید، شول آباد، سرتنگ بزه، منطقه مسگری، پروژه داریم که درحال تکمیل شدن هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: شهرستان الیگودرز با وجود اینکه ۱۳درصد راه های استان را تشکیل می دهد ولی ۱۸ درصد امکانات استان را در اختیار دارد، همچنین یک چهارم اعتبارات استان به شهرستان الیگودرز اختصاص داده می شود.