شناسهٔ خبر: 125981 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پل «شریفی۳» محور جاسک – بشاگرد به بهره برداری رسید

پل "شریفی3" محور جاسک – بشاگرد به بهره برداری رسید 2 همزمان با ایام مبارک دهه فجر «پل شریفی ۳» و دو کیلومتر راه‌های طرفین در محور جاسک- بشاگرد با دستور وزیر نفت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: این پل بصورت مشارکتی در راستای طرح‌های مسئولیت اجتماعی وزارت نفت و راه و شهرسازی به طول ۲۶۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

به گفته وی، این پل دارای سیزده دهانه ۲۰ متری است که در کنارش ۲ کیلومتر از راههای طرفین آن نیز آسفالت و به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه قبل از احداث پل در این مکان در هنگام بارندگی مسیر مسدود و تردد سخت می‌ شد، گفت: تا پیش از احداث این پل به هنگام بارندگی شاهد به وجود آمدن خطراتی بودیم که با افتتاح این پروژه و تکمیل دو پل شریفی ۱ و ۲ در آینده نزدیک این مشکلات کاملا مرتفع خواهد شد.

کمالی بر اهمیت ساخت پل های شریفی در مسیر جاسک به سمت جگدان تاکید کرد و گفت: این محور بندر جاسک را به جنوب و شرق استان کرمان متصل می کند و راه ارتباطی شهرستان های بندر جاسک، بشاگرد، قلعه گنج، رودبار جنوب و محمد آباد ریگان است و همچنین در راستای تحقق اهداف توسعه اقتصاد دریایی کشور با تاکید بر توسعه سواحل مکران نقش حائز اهمیتی دارد.

گفتنی است این پروژه در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در مراسمی که با حضور اوجی وزیر نفت و دوستی استاندار هرمزگان، طی ارتباط زنده تصویری با کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در محل اجرای پروژه در محور جاسک - بشاگرد برگزار شد، مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

برچسب‌ها: