شناسهٔ خبر: 126025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد؛

اهدای بیش از ۹۵۰ عدد کلاه ایمنی به موتور سواران آذربایجان غربی

ایمنی آذربایجان غربی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اهدای بیش از ۹۵۰ عدد کلاه ایمنی به موتور سواران آذربایجان غربی در راستای افزایش ایمنی راکبین موتور سیکلت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، کلمه یاسمنی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی گفت: طرح ایمن ادوات کشاورزی و کاربران آسیب پذیر جاده های شهری و روستای که یکی از دغدغه های اصلی این اداره کل می باشد طی ده ماهه گذشته از سال جاری در سطح استان برگزار شد.

وی افزود: در این طرح بیش از ۹۵۰ عدد کلاه ایمنی به موتور سواران اهدا شده است که خوشبختانه شاهد کاهش ضربه به سر در تصادفات موتوری بودیم.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در همین راستا و در طول مدت مشابه نزدیک به ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه من جمله دانش آموزان، موتور سواران، راننده های وانت بار و ادوات کشاورزی آموزش های ایمنی را فرا گرفته اند.

وی افزود: در راستای طرح ایمن سازی و ارائه تجهیزات ایمنی و به منظور آشکار سازی، نزدیک به ۵۰۰۰ قلم برچسب و شبرنگ به ناوگان عمومی، ادوات کشاورزی و وانت بارها اهدا شده است.