شناسهٔ خبر: 126029 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۶ گروه از دختران دانش آموز گلستانی به مناطق جنگی اعزام شدند

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۶ گروه از کاروان های راهیان نور دختران دانش آموز استان از شهرستان های گرگان، رامیان، آزادشهر، گالیکش ومینودشت به تعداد ۲۶۴ نفر صبح امروز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی روز یکشنبه در حاشیه مراسم اعزام این کاروان ها در مصاحبه با سیمای مرکز استان افزود: ۲ گروه از این کاروان ها از شهرستان گرگان و با مشایعت مسوولان سپاه و آموزش و پرورش، فرماندار و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مناطق جنگی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه برای اعزام ۲۲ گروه از کاروان های راهیان نور اعم از پسران و دختران دانش آموز،دانشجویان و بسیج محلات به مناطق جنگی برنامه ریزی شده است، افزود: از اواخر دی ماه و همزمان با اجرای طرح تاکنون ۴ گروه پسران و ۶ گروه دختران دانش آموز به مناطق جنگی اعزام شدند.

به گفته وی، روند اعزام کاروان های برنامه ریزی شده به مناطق جنگی تا سوم فرودین ماه ۴۰۲ و قبل از ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اظهارداشت: برای تامین سلامت جانی و ایمنی این کاروان ها از ناوگان و رانندگان واجد شرایط فنی وطی هماهنگی و جلسات متعدد با صنوف حمل و نقل ، استفاده شده تا کاروان ها با نظم و ترتیب بمدت ۴ شبانه روز به این مناطق اعزام شوند.