شناسهٔ خبر: 126041 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان دشتی

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان دشتی همزمان با دهه مبارک فجر، با حضور استاندار بوشهر، نماینده دشتی و تنگستان در مجلس،مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، فرماندار و اقشار مختلف مردم ۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان دشتی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) همزمان با دهه مبارک فجر، با حضور استاندار بوشهر، نماینده دشتی و تنگستان در مجلس،مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای، فرماندار و اقشار مختلف مردم ۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان دشتی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شاخص ترین پروژه این شهرستان احداث مجتمع خدمات رفاهی بین راهی ستوده با سرمایه گذاری۷۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی بود که درمحور شریانی خورموج- بوشهر جانمایی شده است.

همچنین به مناسب دهه فجر روکش آسفالت محور خورموج- لاور، لکه گیری محور عالی حسینی- خورموج، رفوژ میانی محور بادوله و روشنایی بلوار بادوله- کاکی جمعا با اعتبار ۱۹۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

علاوه بر این با حضور استاندار و نماینده مجلس ومد یرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای، عملیات اجرایی روشنایی روستایی محمدآباد تا زائرعباسی و تعریض محور گزداز- شیخیان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت :پروژه هایی که درسطح شهرستان دشتی افتتاح وعملیات اجرایی آنها آغازشدنقش مهم وتاثیرگذاری درایمنی سفرهای مردم دارند

اخترشناس افزود: تلاش خادمان مردم در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای توسعه زیرساخت های جاده ای وکیفیت بخشی به راهها  بعنوان نخستین مولفه ایمنی عبورومروراست

علی بحرانی فرماندار شهرستان دشتی نیزباتقدیر از روند اجرایی و کیفیت پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یادآور شد: با تکمیل پروژه های مرتبط، شاهد ارتقای شاخص های مرتبط با راه و حمل و نقل جاده ای خواهیم شد و رضایت مندی مردم در این خصوص افزایش می یابد.