شناسهٔ خبر: 126053 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

محمد جولانژاد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان در پیام محمد جولانژاد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم       
جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقا (سوره مبارکه اسراء/ آیه شریفه ۸۱)        

انقلاب اسلامی ایران نشان دهنده حماسه ای شکوهمند و سرافرازی ملتی است که توانست با مدد الهی افق ها را روشن سازد که نمادی از تجلی نور در تاریکی است. پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که به روی ملت ایران گشوده شد و «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.

دهه فجر،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران از تاریکی و طلوع اسلام در این خطه و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی، اسلام، حیاتی دوباره یافت و عزت طلبی، خودباوری و خوداتکایی، جای سال ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی، آزادگی، جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی بر بلندای این سرزمین طنین انداز شد      .
با پیروزی انقلاب اسلامی تحولی شگرف در عرصه های مختلفی چون اجتماعی، فرهنگی و موفقیت های علمی و دانشگاهی ‎صورت گرفت. دهه مبارک فجر؛ سربلندی ملت ایران، آرمان‌ها، ارزش‌ها و پیروزی حق بر باطل را یادآوری می کند و فریاد عدالت خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در جهان طنین‏ انداز می کند. در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران اسلامی بار دیگر برگی تازه از تاریخ را در انقلاب اسلامی ورق خواهند زد.
 امروز که نهال انقلاب ۵۷ به درخت سرافراز و تنومند مبدل شده، این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم رسیدن به تکامل ۴۴ سالگی را مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.   
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، سالروز ورود باشکوه حضرت امام خمینی(ره) به کشور و ایام الله دهه مبارک فجر را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران به ویژه هم استانی های ارجمند ، تبریک و تهنیت عرض نموده و با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون این ملت را آرزومندم.