شناسهٔ خبر: 126117 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر و با حضور استاندار آغاز شد:

بهره برداری از 7 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در گنبد

گلستان در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، بهره برداری از 7 پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با ۲۷۳ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال اعتبار در شهرستان گنبدکاووس با حضور استاندار و معاونین وی، فرماندار و سایر مسولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گنبدکاووس در مراسم بهره برداری متمرکز این پروژه ها در دانشگاه غیرانتفاعی این شهرستان به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت: بهره برداری از 3 پروژه آسفالت راه روستایی شامل تعریض و ایمن سازی محور روستایی آق آباد-چای قوشان- خط آلمان بطول 16 کیلومتر،آسفالت محور خیرآباد-دیگچه بطول 1.5 کیلومتر و آسفالت محور امیدیه بطول ۵۰۰ متر از جمله این پروژه هاست.

موسی اونق افزود: زیرسازی و آسفالت رمپ ورودی و خروجی مجتمع رفاهی محور گنبد- سلطانعلی(موحد) و نصب سامانه نظارت تصویری آق قلا- اینچه برون (پایانه مرزی ) از پروژه هایی است که در فهرست پروژه های دهه فجر قرار می گیرد.

به گفته وی، احداث پل 2 متری و باکسی محمد ایمر و اقدام برای ارتقای ایمنی عبور و مرور دانش آموزان یک مدرسه حاشیه راه گنبد نیز از دیگر پروژه هاست.

شهرستان گنبد کاووس ۱۲۰۰ کیلومتر از راههای استحفاظی گلستان را تحت پوشش می دهد و ۱۳ شرکت حمل و نقل باری و ۱۱ شرکت مسافری دارد.