شناسهٔ خبر: 126147 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان رقم خورد؛

ارتباط مردم و دولت، به صورت برخط در مرکز «سامد»

ارتباط سامد سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، به صورت برخط به مشکلات و مسائل شهروندان استان کرمان رسیدگی کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان همزمان با ایام‌الله دهه فجر با حضور در مرکز سامد استانداری کرمان به صورت تلفنی پاسخگوی مسائل، مشکلات و پیشنهادهای شهروندان کرمانی در حوزه های مختلف راه و شهرسازی شد و دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات مطروحه را صادر کرد.

سامانه ارتباطی(سامد) بهترین وسیله ارتباطی بی‌واسطه بین مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست‌ها، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس‌تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.

این سامانه با هدف تسهیل دسترسی‌های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه‌اندازی شده است.

مردم می‌توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۱ شکایت یا درخواست‌های خود را مطرح کنند، کارشناسان سامد با دریافت کد ملی و مشخصات فردی نسبت به ثبت درخواست‌ها اقدام کرده و کد رهگیری برای متقاضیان ارائه می‌کنند، همچنین شهروندان می‌توانند از طریق این کد رهگیری پاسخ درخواست خود را پیگیری و از نتیجه مطلع شوند.