شناسهٔ خبر: 12618 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سنتر فور اویشن گزارش داد:

برگزاری نشست بین‌المللی هوایی ایران در ۴و ۵ بهمن/ واقعه‌ای از دست ندادنی در سال ۲۰۱۶

هواپیما نشستی بین‌المللی در حوزه هواپیمایی ۲۴ و ۲۵ ژانویه ۲۰۱۶ (۴ و ۵ بهمن ۹۴) در ایران برگزار می‌شود. این اولین نشست بین‌المللی مهم حوزه هوایی در ۴۰ سال اخیر است که در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سایت سنتر فور اویشن، ​در نتیجه برجام، مدرن‌سازی و توسعه قابل توجه ناوگان هواپیمایی غیر نظامی و صنعت توریسم ایران مورد توجه قرار گرفته است. نشستی بین‌المللی در حوزه هواپیمایی ایران با همکاری مشترک مسوولان هواپیمایی و مسوولان صنعت پشتیبانی هوایی ایران برپا می‌شود و مسوولان و کارشناسان بین‌المللی صنعت هوایی، مدیران ایرلاین‌ها و تولیدکنندگان هواپیما از سراسر دنیا برای گفتگو درباره مدیریت فضای بعد از لغو تحریم‌ها به تهران می‌آیند.

سایت سنتر فور اویشن در ادامه نوشته است: بازاری با پتانسیل بسیار بالا و تقاضای فراوان برای هواپیما، تجهیزات، فناوری، مهارت‌ها و سرمایه، زیرساخت‌های هوافضا و فرودگاهی در صورت رفع محدودیت‌ها در ایران وجود دارد که فرصت‌هایی را برای ایرلاین‌های خارجی، مسوولان فرودگاه‌ها و مسوولان صنعت ملی توریسم فراهم می‌آورد.

براساس این گزارش، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مسعود ساطانی‌فر معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی، رحمت اله مهابادی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و مدیران فرودگاه‌ها و ۱۱ ایرلاین ایران در این نشست بین‌المللی حضور خواهند داشت./

نظر شما