شناسهٔ خبر: 126214 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر انجام شد؛

بهره برداری از ساختمان تکمیل شده پاسگاه پلیس راه اهواز-ملاثانی

خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور، ساختمان تکمیل شده پاسگاه پلیس راه اهواز – ملاثانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر، ساختمان تکمیل شده پاسگاه پلیس راه اهواز-ملاثانی فجر به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در این مراسم گفت: برای تعمیر و تکمیل این ساختمان ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمد جولانژاد با بیان اینکه این پاسگاه در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر ساخته شده است و ۵۰۰ مترمربع زیربنا احداث شده است،  افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای همکاری و هم افزایی با پلیس راهور فراجا و با هدف ارتقاء ایمنی، استقرار پلیس راهور و کاهش سوانح رانندگی ساخت پاسگاه های پلیس راه را در سراسر کشور در دستور کار خود قرر داده است که در این راستا شروع به ساخت پاسگاه سوسنگرد_ اهواز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال و تعمیرات اساسی پاسگاه خرمشهر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و پیشرفت اجرایی حدود ۳۰درصد در حال انجام می باشد.

وی با اشاره به پایان عملیات بازسازی پاسگاه اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال اظهار کرد: اتمام عملیات علاج بخشی ساختمان قرارگاه پلیس راه استان با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال، انتخاب مشاور به منظور تکمیل مطالعات برای احداث پاسگاه هندیجان و انجام تشریفات مناقصه در راستای بهسازی و تعمیرات اساسی ساختمان قرارگاه پلیس راه استان با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد ریال از دیگر موارد افزایش هم افزایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان و پلیس راه استان است.