شناسهٔ خبر: 126222 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ششمین روز از دهه فجر انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی راه روستایی بجگ رودان هرمزگان

آغاز عملیات اجرایی راه روستایی بجگ در ششمین روز از ایام مبارک دهه فجر و با حضور مسولان استان هرمزگان عملیات اجرایی راه روستایی بجگ از توابع بخش مرکزی شهرستان رودان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( هرمزگان)،در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمدمهدی رضایی لری معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، عبدالرضا سالاری فرماندار شهرستان رودان، محمد دهقانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رودان، بخشدار، معتمدین، خیرین و تعداد دیگری از مسئولین این شهرستان، عملیات اجرایی راه روستایی بجک از توابع بخش مرکزی شهرستان رودان آغاز شد.

محمد مهدی رضایی معاون فنی و راههای روستایی در تشریح این پروژه گفت: عملیات اجرایی راه روستایی بجک به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان احداث خواهد شد و تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.

رضایی افزود: با احداث این مسیر علاوه بر برخوردار شدن دو روستای بجگ و سیزه با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ خانوار از نعمت راه مناسب باعث توسعه گردشگری با توجه به وجود مناطق بکر گردشگری در منطقه و توسعه کشاورزی با توجه به مستعد بودن زمین‌های آن و تسریع در دسترسی به روستاها و کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی استفاده کنندگان از مسیر خواهد شد.