شناسهٔ خبر: 126236 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

بارش برف و باران در محجور چالوس/ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین

جاده برفی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محجور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به بیان شرایط ترافیکی و جوی امروز محورها پرداخت و با اشاره به تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)، گفت:‌ محور چالوس دارای بارش برف و باران و محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران است.

وی افزود: آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

معصومی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز گفت: آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا دارای ترافیک سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس را دارای ترافیک سنگین اعلام کرد و گفت: در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها نیز اظهار کرد: برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، البرز، مازندران، زنجان، قزوین، همدان، کرمانشاه، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد دارای بارش برف و باران است.

معصومی  همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های تهران، ایلام و بوشهر خبر داد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور هراز (رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، از روزهای  دوشنبه و سه شنبه مورخ ‌های ۱۷ و ۱۸  بهمن ماه، از ساعت ۲۳ تا ۶ صبح روز بعد، به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده ای، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

معصومی ادامه داد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محور مسدود شریانی را ریگان – ایرانشهر اعلام کرد.

وی افزود: محورهای مسدود غیر شریانی خوانسار – بوئین، کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه های چری ، تاراز و شاه منصوری)، سروآباد- اورامانات (گردنه ژالانه) و مهاباد – بوکان هستند.