شناسهٔ خبر: 12625 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در پنل تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهای جدید مطرح شد؛

تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید با حضور معاون آخوندی/ جزئیات نحوه سرمایه‌گذاری در شهر جدید تیس

پنل تخصصي معرفي پروژه‌هاي شهرهاي جديد در همایش بين‌المللي معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری پنل تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید با تشریح جزئیات فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر جدید تیس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ستاد خبری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، پنل تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه شهرهای جدید عصر امروز شنبه 11 مهرماه با حضور محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی و محمود میریان اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، حسن ولی‌پور معاون فنی مهندسی شرکت عمران شهرهای جدید، محمد آئینی مديرعامل شركت عمران شهر جديد انديشه و جمعی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار شد.

در این همایش ضمن معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید، یکی از مشاوران ساخت شهر جدید تیس به تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده در این شهر پرداخت و میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز و بازگشت سرمایه تخمین‌زده شده در این شهر را تشریح کرد.

نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نیز در این نشست ضمن تشریح نحوه سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید و شیوه‌های تضمین بازگشت سرمایه به سوالات سرمایه‌گذاران حاضر در این نشست پاسخ داد.

همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی صبح امروز با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و اسحاق جهانگیری معاون اول ریس جمهور آغاز شد و فردا نیز ادامه دارد. 

نظر شما