شناسهٔ خبر: 126252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر؛

طرح بازسازی ساختمان پاسگاه پلیس‌راه شهرکرد – اصفهان به بهره‌برداری رسید

همزمان با دهه مبارک فجر بهره‌برداری از طرح بازسازی و نوسازی ساختمان پلیس‌راه شهرکرد – اصفهان همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای و انتظامی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری) روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از این طرح عمرانی با اشاره به حجم بالای ترددها در محور شهرکرد – فرخ شهر – اصفهان گفت: طرح بازسازی و نوسازی ساختمان مرکز پلیس‌راه این محور واقع در محدوده فرخشهر از اردیبهشت امسال آغاز و در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

غلامی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تغییر طراحی داخلی و نما، انجام تعمیرات زیربنایی و داخلی و اجرای دیوارهای محوطه از جمله اقدامات انجام شده در طرح بازسازی و نوسازی ساختمان مرکز پلیس‌راه شهرکرد – اصفهان به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: ساختمان پلیس‌راه شهرکرد – اصفهان حدود ۳۰ سال پیش به محل فعلی در محدوده پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده تنگ صیاد منتقل شد که با توجه به فرسودگی بنا، طرح بازسازی آن در سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، محور شهرکرد – فرخشهر – اصفهان از جمله محورهای مهم بین استانی است که روزانه نزدیک به پنجاه هزار تردد در آن به ثبت می‌رسد.