شناسهٔ خبر: 126260 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از پروژه بازسازی و توسعه ساختمان پلیس راه شهرستان فردوس

پلیس راه 2.jpg همزمان با دهه فجر پروژه بازسازی و توسعه ساختمان پلیس راه شهرستان فردوس به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، بازسازی و توسعه ساختمان پلیس راه شهرستان فردوس همزمان با دهه فجر با حضور فرمانده انتظامی استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، رئیس پلیس راه استان ، فرماندار و امام جمعه شهرستان فردوس، امام جمعه شهر اسلامیه و مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور به بهره برداری رسید.

اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص این پروژه تصریح کرد: بازسازی و توسعه ساختمان پلیس راه شهرستان فردوس با مساحت ۵۱۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی انجام شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش تردد و رویکردهای جدید ترافیکی در جاده ها و با هدف ارتقای ایمنی، استقرار پلیس راهور و کاهش تصادفات و همچنین لزوم افزایش امکانات و فضاهای نظارتی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام به احداث، بازسازی و بهسازی ساختمان های پلیس راه کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

جلال زاده اضافه کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این راستا با توجه به قدمت پاسگاه های پلیس راه، متناسب با اعتبارات تخصیص داده شده، این مهم را در برنامه ریزی‌های و اهداف خود قرار داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: احداث و نگهداری ساختمان ها و بناهای مورد استفاده پلیس راه و تامین تجهیزات مورد نیاز برعهده ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گذاشته شده است.

سرهنگ رضایی، فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی ضمن قدردانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص بازسازی و توسعه و تجهیز پلیس راه فردوس تصریح کرد: از راهداران خستگی ناپذیر استان که طی بارندگی های اخیر به صورت شبانه روزی برای بازگشایی محورهای استان تلاش کردند، قدردان هستیم.

لازم به ذکر است آیین بهره‌برداری از پاسگاه و پلیس راه‌های کشور به صورت همزمان در ۱۰ استان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهی فراجا، فرمانده پلیس راهور فراجا کشور و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد.