شناسهٔ خبر: 126267 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه فجر انجام شد؛

بهره برداری از ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت محور نیکشهر به ایرانشهر

افتتاح رویه آسفالت محور نیکشهر-ایرانشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از بهره برداری ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،جلال الدین قادری اظهار داشت: ۶۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در جنوب استان با اعتبار ۴۳۰۰ میلیارد ریال همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال بهره برداری است.

وی افزود:باتوجه به اهمیت محور نیکشهر_ایرانشهر به عنوان راه کریدور جنوب به شمال ،۱۰ کیلومتر روکش آسفالت گرم در این محور به بهره برداری رسید.

قادری عنوان کرد: با توجه به تردد ناوگان باری بندر و حمل بیش از ۴ میلیون تن کالا،این محور یکی از مهم ترین محور های ترانزیتی کشور به شمار می رود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان با اشاره به مشکلات مقطعی رویه آسفالت در محور نیکشهر_کنارک گفت:پروژه روکش آسفالت این محور در مقاطع مختلف و بصورت هندسی در دست اقدام این اداره کل می باشد و تا پایان سال و قبل شروع تعطیلات نوروز زیرسازی این محور به پایان می رسد.