شناسهٔ خبر: 126273 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۲هزار و ۸۵۴ کیلومتر راه روستایی در سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد

مهرداد بذرپاش با دستور وزیر راه و شهرسازی ۲هزار و ۸۵۴ کیلومتر راه روستایی سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد  بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با حضور در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت ویدئو کنفرانس دستور بهره بهرداری از  ۲۸۵۴ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۵هزار میلیاردتومان در سراسر کشور را داد.

در این جلسه به صورت نمادین با پنج استان (آذربایجان شرقی، کردستان،‌خراسان جنوبی، لرستان و سیستان و بلوچستان) که بیشترین راه های روستایی را دارند به صورت ویدئو کنفرانس ارتباط برقرا شد.

به گفته وزیر را و شهرسازی از 2هزار و 854 کیلومتر راه روستایی 458کیلومتر بهسازی راه ها و 2هزار و 396 کیلومتر روکش آسفالت بوده که عملیات کم نظیر در این حوزه به شمار می رود. 

در ادامه جلسه  داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه و از زحمات شبانه روزی همکارانش تقدیر و تشکر کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه تنوع کاری  در این سازمان بالا است افزود: یکی از مهمرین کارهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نگهداشت راه ها که حدود 221 هزارکیلومتر  است که برای حفظ این سرمایه مردم هزینه های گزافی باید پرداخت شود.

وی در ادامه از وزیر راه و شهرسازی به خاطر پیگیری های لازم در دولت برای تامین اعتبار 2هزار و 600 ماشین راهداری تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این روند در نوسازی ماشین آلات تداوم یابد.

در این جلسه همچنین مشکلات موجود در حوزه راهداری مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

در پایان جلسه  از خانم بهرامی تنها بانوی راهدار کشور توسط وزیر راه و شهرسازی تقدیر به عمل آمد و هدیه ای به رسم یادبود به وی اهدا شد.