شناسهٔ خبر: 126276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورا:

دشمن به جای تسخیر خاک، تغییر ادراک را نشانه گرفته است

فرمانده مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سخنرانی فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورا و حضور معاونین، روسا و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان شرقی ) مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سخنرانی سرهنگ حسن صفدری فرمانده بسیج اقشار سپاه عاشورا و حضور معاونین، روسا و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در محل نمازخانه اداره کل برگزار شد.

سرهنگ حسن صفدری در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت شهدای راه و شهرسازی، شورای فرهنگی و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل برگزار شد ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر و صحبت هایی پیرامون وضعیت قبل از انقلاب و رویدادهای بعد از سال ۱۳۵۷ و شکوفایی روزافزون انقلاب گفت: دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی که مرکزیت شیعه در دنیا را به عهده دارد نهاد بسیار با ارزش و محکم خانواده را هدف گرفته است.

وی افزود: در مقاله رابرت مرداک آمده است که برای نابودی ایران باید در خصوص کلمه ی مقدسی به نام خانواده هزینه کرد و من قصد دارم تا موضوع مادر را در دستور کار خود قرار دهم و در ایران مادر خانواده همه چیز را مدیریت می کند و اگر مادر را به لجن بکشیم تمام این جامعه به لجن کشیده خواهد شد. لذا نیاز مهم جامعه اکنونی به مستحکم کردن پایه های اخلاقی و بنیادی خانواده هاست که در مقابل یورش دشمن سد عظیمی مردمی ایجاد خواهد کرد.

صفدری گفت: استراژی دشمن برای مقابله با ایران و به جای تسخیر خاک، تغییر ادراک است و با برنامه فرهنگی و تهاجم برنامه ریزی شده وارد می شود ماهواره ها، گوشی های تلفن، اینترنت و فضای مجازی از مهمترین حملات دشمن است که در نهاد خانواده ایجاد می شود و البته وظیفه ما هم روشنگری و تبیین است و باید با روش خودشان به مقابله دشمن رفت.