شناسهٔ خبر: 126305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی ۵۴۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان فارسان

آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن فارسان همزمان با ایام الله دهه فجر عملیات اجرایی ۵۴۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر فارسان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح و کلنگ زنی ۳۸ پروژه شهرستان فارسان گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۵۰۰ پروژه با اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد تومان در استان کلنگ زنی یا افتتاح می شود.

غلامعلی حیدری به رویکرد انقلابی دولت و حضور در میان مردم اشاره کرد و افزود: در همه حوادث و مشکلات، مسئولان از رئیس جمهور و وزرا تا استانداران در منطقه مورد نظر حاضر و به صورت میدانی مدیریت می نمایند که نمونه‌ی آن حضور سرزده رئیس جمهور در مناطق زلزله زده خوی بود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و خدمات دولت، ادامه داد: آنچه در طول خدمت این دولت اتفاق افتاده، نشان می دهد جهت گیری و ریل گذاری صحیح است و دهه فجر فرصت مناسبی است که در جهت امید آفرینی در برابر فعالیت جدی دشمن، در هر فضایی که حضور داریم؛ کار کنیم و تبیین کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان نیز اشاره کرد و گفت: فقط اعتبار مصوب شهرستان فارسان در این سفر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و بیش از اعتبار یک سال تملک دارایی کل استان است.

حیدری به جلسه اختصاصی با ریاست جمهوری در مورد مشکلات استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در این جلسه دستورات خوبی در خصوص ابلاغ مصوبات سفر داده شد که در حال پیگیری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان فارسان ثبت نام و تأیید نهایی شده اند، گفت: تاکنون به تعداد ۵۴۴ واحد در این شهرستان تأمین زمین صورت گرفته است و همزمان با دهه مبارک فجر به طور رسمی عملیات اجرایی این واحد ها آغاز می شود.

حسینعلی مقصودی افزود: خوشبختانه در شهر فارسان و تعداد زیادی از شهرهای دیگر استان تهیه نقشه و عملیات ساخت و ساز توسط خود متقاضیان انجام می‌شود و راه و شهرسازی متولی تأمین زمین و تسهیل کننده تسهیلات، نظام مهندسی، صدور پروانه توسط شهرداری و آماده سازی است و با توجه به تجربیات گذشته، بهترین و موفق ترین حالت ساخت مسکن، همین مورد است.

وی اظهار امیدواری کرد؛ برای مابقی متقاضیان نیز زمین مورد نظر برای ساخت و ساز واحدهای نهضت ملی مسکن تأمین شود.