شناسهٔ خبر: 126357 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام گرفت:

برپایی میز ارتباطات مردمی اداره کل راه وشهرسازی گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت

گیلا-برپایی میز خدمت همزمان با دهه مبارکه فجر میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، به همت سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، همگام با سایر دستگاههای اجرایی استان با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم و ارائه خدمات مطلوب، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست‌های عمومی در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار شد که با استقبال گسترده مردم و بازدید مسئولین ارشد استان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان) در میز خدمت یاد شده، هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به اتفاق معاونین شهرسازی ومعماری، املاک وحقوقی، مسکن وساختمان، توسعه مدیریت منابع و روسای ادارات در محل میز ارتباطات مرمی مستقر در مصلی رشت حضور یافته و به سئوالات و مطالبات مردم در بخش‌های مختلف پاسخ و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آنان ارائه دادند.
هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در حاشیه برپایی این میز خدمت گفت: بیشتر مطالبات مردم در حوزه مسکن ، املاک وحقوقی وشهرسازی است که تلاش می کنیم به این مطالبات از سوی مسئولان ذیربط پاسخ داده شود.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان، تسریع در خدمات رسانی وارتقای کمی وکیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیت استقرار میز ارتباطات مردمی عنوان کرد.