شناسهٔ خبر: 12636 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معرفی پروژه اراضی ساحلی بندرعباس به سرمایه‌گذاران داخلي و خارجی

همایش فرصتهای سرمایه گذاری در حمل و نقل مسکن و شهرسازی پروژه مسکونی، تجاری، گردشگری و اداری اراضی ساحلی بندرعباس در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

به گزارش ستاد خبری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی، اراضی ساحلی بندرعباس از پروژه‌هایی است که شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در راستای بهسازی و نوسازی محلات هدف بازآفرینی شهری به سرمایه‌گذاران و توسعه‌گران شهری در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری معرفی می‌کند.

طرح آماده سازی اراضی ۳۵۰ هکتاری بندر عباس بخشی از ۱۰۰۰ هکتار زمین الحاقی به طرح جامع بندر عباس است. این طرح با هدف " طرح توسعه ای متفاوت" به عنوان قطب رشد و مجموعه ای پر جاذبه، انعطاف پذیر و پایدار با امکان دسترسی سریع و آسان از شهر است تا ضمن تأمین کمبودهای خدماتی شهر بندرعباس، مجموعه شهری معرف معیارها و استانداردهای جدید طراحی شهری و الگویی مناسب جهت توسعه‌های آتی از جهت کیفیت طراحی و اجرا نیز باشد.

جمعیت پیش بینی شده برای این پروژه ۳۲ هزار نفر و مساحت زمین ۳۵۰ هکتار است و در این پروژه کاربری مسکونی، تجاری، گردشگری و اداری در نظر گرفته شده است.

جزئیات مساحت این پروژه به تفکیک نوع کاربری عبارت است از: مساحت عرصه مسکونی ۷۲۹۵۸۰ مترمربع، مساحت عرصه تجاری ۴۹۰۹۷۱ متر مربع، مساحت عرصه جهانگردی و پذیرایی ۲۲۳۳۰۴ متر مربع، مساحت عرصه اداری ۲۱۷۷۷ متر مربع، مساحت عرص پردیس علم و فناوری ۲۱۹۴۳۲ متر مربع، مساحت عرصه سایت ورزشی ۱۱۴۸۶۷ مترمربع

حداقل نرخ بازده داخلی مورد نیاز ۴۵ درصد و دوره برگشت سرمایه مورد نیاز آن ۳۶ ماه است. در جدول زیر جزئیاتی از آخرین وضعیت پروژه ارائه شده است:

ج- وضعیت پروژه 

آری

خیر

۱۴- آیا امکان سنجی صورت گرفته است؟

*

 

۱۵- آیا زمین مورد نیاز تامین شده است؟

*

 

۱۶- ایا زیر ساخت های لازم (برق، آب، مخابرات، سوخت، جاده و...) برای اجرای پروژه مهیا می باشند؟

*

 

۱۷- ملزومات پروژه (از نظر دانش فنی، ماشین آلات، تجهیزات و تامین کنندگان بالقوه و....) مشخص شده اند؟

 

*

۱۸-آیا هیچ گونه توافقی برای خرید ماشین آلات، تجهیزات و یا تامین دانش فنی صورت گرفته است؟

 

*

 

نظر شما