شناسهٔ خبر: 126512 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد؛

بهره برداری از ۴ پروژه راهداری در شهرستان بابل

مازندران به مناسبت ایام الله دهه فجر ۴ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۲۴۶میلیارد ریال در شهرستان بابل با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ،کریمی نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار بابل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، حسن جهانیان در مراسم بهره برداری از ۴ پروژه راهداری شهرستان بابل اظهار داشت: امروز در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی و رفع محرویت زادیی ۴ پروژه در حوزه راهداری و راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۴۶میلیارد ریال در شهرستان بابل مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به پروژه های افتتاح شده در شهرستان  بابل  اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت محور اتصال بندپی شرقی به غرب به طول ۲کیلومتر، روکش آسفالت محور گلیا به شیخ موسی به طول ۱۰ کیلومتر، عملیات تعریض و زیر سازی محور شهید داداش نیا بطول ۳ کیلومتر و  عملیات زیر سازی و آسفالت محور چالرز بطول تقریبی ۳ کیلومتر  از جمله پروژه های افتتاح شده در این شهرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران همچنین از بهره برداری و آغاز به کار ۹۳ پروژه عمرانی این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۵۰۲میلیارد تومان استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و عنوان نمود: عملیات اجرایی  ۹۳پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۲ میلیارد تومان در قالب ۷۸ پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۳۶۲ میلیارد تومان  و ۱۵ پروژه آغاز به کار با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان طی ایام دهه فجر در راه های استان آغاز می شود.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص پروژه های راهداری این اداره کل عنوان کرد: راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی ، حجم آمد و شد، بار محوری وارده و مشخصات فنی و اجرائی اولیه، به تدریج فرسوده و خرابی هایی در آن پدید می آید. بنابراین ضرورت دارد با آغاز بهره برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت بهره برداری به انجام رسد تا ضمن افزایش عمر راه از متلاشی شدن آن جلوگیری شود.

گفتنی است مراسم مذکور در مسجد روستای شوب کلا شهرستان بابل برگزار شد.