شناسهٔ خبر: 126554 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت پذیرفت

بهره برداری از پل بند افروز شهرستان ساری

مازندران به مناسبت ایام الله دهه فجر پروژه پل بند افروز ساری با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، نمایندگان مجلس ، فرماندار ساری و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، حسن جهانیان در مراسم بهره برداری از پروژه مذکور اظهار داشت: در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی و رفع محرویت زادیی پل بند افروز ساری با دهانه ۱۵ متر و عرض ۶ متر با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به پروژه های افتتاح شده  استان در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: در این ایام  ۹۳ پروژه عمرانی این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۵۰۲میلیارد تومان استان در ایام الله دهه فجر بهره برداری و آغاز به کارقرار گرفت.

جهانیان تصریح کرد: عملیات اجرایی  ۹۳پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۲ میلیارد تومان در قالب ۷۸ پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۳۶۲ میلیارد تومان  و ۱۵ پروژه آغاز به کار با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان طی ایام دهه فجر در راه های استان آغاز می گردد.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص پروژه های راهداری این اداره کل عنوان نمود : راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی ، حجم آمد و شد، بار محوری وارده و مشخصات فنی و اجرائی اولیه، به تدریج فرسوده و خرابی هایی در آن پدید می آید. بنابراین ضرورت دارد با آغاز بهره برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت بهره برداری به انجام رسد تا ضمن افزایش عمر راه از متلاشی شدن آن جلوگیری شود.

گفتنی است در پایان مراسم از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اهدای تندیسی قدر دانی گردید.