شناسهٔ خبر: 126558 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری البرز به مناسبت روز ۲۲ بهمن

راهپیمایی 22 بهمن مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز در پیامی فرارسیدن روز ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز در پیامی فرارسیدن روز ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن پیام علی زندی‌فر به این شرح است:

"یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه یادآور حماسه اتحاد و همبستگی شیرزنان و دلیرمردانی است که ندای رهبر خویش را لبیک گفته و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سرداده و با خون خویش نهال سبز انقلاب را آبیاری کردند و بزرگترین حماسه تاریخ ایران اسلامی یعنی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.

اینجانب ضمن تبریک چهل و چهارمین بهار پربرکت جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از تمام آحاد مردم عزیز به ویژه مردم  البرز و کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دعوت کرده که همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن وحدت و همدلی خود را به دنیا نشان داده و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان و شهدای گلگون کفن، بار دیگر تجدیدمیثاق کنند.

علی زندی‌فر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز"